24 september 2024
VAL OP TUSSEN DE OVERLOAD AAN INFORMATIE
Als onderwijsinstelling wil je onderscheidend zijn in je marketing en communicatie uitingen richting (toekomstige) studenten. Maar hoe blijf je ‘’hangen’’ bij een doelgroep die razendsnel tussen verschillende informatiestromen switcht. Om de aandacht van Generatie Z echt vast te houden, moet je eerst begrijpen wat hen drijft. Welke afwegingen maken zij bij het kiezen voor een bepaalde studie en onderwijsinstelling?
Deze editie van The Next student bestaat niet uit 1, maar uit 2 dagen!
- Congres op 24 september: Na een bezoek aan het congres ben je bijgepraat over de drijfveren en behoeftes van Generatie Z en de nieuwste trends op het gebied van marketing en communicatie. Met inspirerende keynotes en verdiepende sessies, kun je het congres naar eigen leerbehoefte invullen.
- Masterclasses op 15 oktober: Tijdens de masterclasses neem je jouw eigen praktijk mee en ga je aan de slag met een plan die je meteen kan implementeren? Je kunt kiezen uit twee masterclasses.
De sprekers en sessies zijn bekend!
Bart Meerdink
Digital Strategist en Partner, Beeckestijn Business School
Melanie Bosveld
Founder, Kult&Ace
Nina Hoek van Dijke
Jongerenexpert en Founder, Jong & Je Wil Wat
Kees Kerkvliet
Eigenaar en Customer Journey trainer, TOTE-M
Jouw investering
Ontvang €200 ,- korting bij een combi ticket!
Dit bedrag is inclusief koffie, thee en lunch.
Congres 24 september 2024 | Masterclasses 15 oktober 2024 | Combi ticket (Congres + Masterclasses) |
---|---|---|
€ 649 ,- (EXCL. BTW) | € 649 ,- (EXCL. BTW) |
Kom je met 3 personen of meer dan krijg je 10% groepskorting. Neem hiervoor contact met mij op:
Mail: mariska.korewijk@sbo.nl
Telefoonnummer: 040 – 2 972 751.
Mariska Korewijk
Persoonlijk congresadvies
Benieuwd wat jij kan verwachten? Dit was The Next Student 2023:
Deze editie van The Next student bestaat niet uit 1, maar uit 2 dagen!
- Congres op 24 september: Na een bezoek aan het congres ben je bijgepraat over de drijfveren en behoeftes van Generatie Z en de nieuwste trends op het gebied van marketing en communicatie. Met inspirerende keynotes en verdiepende sessies, kun je het congres naar eigen leerbehoefte invullen.
- Masterclasses op 15 oktober: Tijdens de masterclasses neem je jouw eigen praktijk mee en ga je aan de slag met een plan die je meteen kan implementeren? Je kunt kiezen uit twee masterclasses.
Sprekers Congres
Melanie Bosveld
Founder, Kult&Ace
Bart Meerdink
Bart Meerdink | Digital Strategist en Partner, Beeckestijn Business School
Nina Hoek van Dijke
Jongerenexpert en Founder, Jong & Je Wil Wat
René Hollemans
Docent Pulsed Academie, Fontys
Nicolien Hendrickx
Founder, Relations Work
Davy Zwegers
Client Consultant Onderwijs, Markteffect
Kees Kerkvliet
Eigenaar en Customer Journey trainer, TOTE-M
Sprekers Masterclasses
Kees Kerkvliet
Eigenaar en Customer Journey trainer, TOTE-M
Data en locatie
Data: 24 september & 15 oktober 2024
Locatie congres 24 september: Jaarbeurs Utrecht - Mediaplaza
Jaarbeursplein 6
3503 RM
Utrecht
Locatie masterclasses 15 oktober: La Vie Utrecht
St Jacobsstraat 61
3511 BP
Utrecht
Jouw investering
Ontvang €200 ,- korting bij een combi ticket!
Dit bedrag is inclusief koffie, thee en lunch.
Congres 24 september 2024 | Masterclasses 15 oktober 2024 | Combi ticket (Congres + Masterclasses) |
---|---|---|
€ 649 ,- (EXCL. BTW) | € 649 ,- (EXCL. BTW) |
Kom je met 3 personen of meer dan krijg je 10% groepskorting. Neem hiervoor contact met mij op:
Mail: mariska.korewijk@sbo.nl
Telefoonnummer: 040 – 2 972 751.
Mariska Korewijk
Persoonlijk congresadvies
GEN Z REVEALED: HOE BEREIK JE DEZE ONGRIJPBARE GENERATIE?
Melanie Bosveld, Founder, Kult&Ace
DE DIGITAL MARKETING & AI SKILLS DIE JIJ NODIG HEBT IN 2025
Bart Meerdink, Digital Strategist en Partner, Beeckestijn Business School
STUDENTPARTICIPATIE: DE DO'S EN DON'T BIJ HET BETREKKEN VAN HUIDIGE EN TOEKOMSTIGE STUDENTEN
Nina Hoek van Dijke, jongerenexpert en Founder, Jong & Je Wil Wat » MET: studentenpanel, bestaande uit toekomstige en huidige studenten.
STUDENTPARTICIPATIE: DE DO'S EN DON'T BIJ HET BETREKKEN VAN HUIDIGE EN TOEKOMSTIGE STUDENTEN
René
MASTERCLASS | AAN DE SLAG MET DE STUDENT JOURNEY
Je gaat praktisch aan de slag met Customer Journey Mapping. Hiermee maak je inzichtelijk wat je doelgroep doet, denkt en voelt tijdens de verschillende fases van de klantreis en welke keuze je moet maken om een memorabele beleving voor (toekomstige) studenten te realiseren.
Kees Kerkvliet, Eigenaar en Customer Journey trainer, TOTE-M
Partners van The Next Student
Kennispartners van The Next Student
Partner worden van The Next Student?
Maak deel uit van dit unieke event met je organisatie!
Wil je zelf ook aanwezig zijn? Dan kun je contact opnemen om vrijblijvend de mogelijkheden door te spreken. Er zijn diverse en opvallende profileringsmogelijkheden om je organisatie marketing, - communicatie,- en PR technisch te presenteren voorafgaande, en tijdens the Next Student. Je kunt hierbij denken aan logovermeldingen, advertenties, stand afname en andere eye-openers.
Petit Hovens, congres- en opleidingsmanager
Contact
Om te sparren over de mogelijkheden, of voor meer informatie kun je contact opnemen met:
Bekijk de foto's van The Next Student 2023:
Bekijk hier alle foto's van The Next Student 2023Dit was The Next Student 2023:
Dit was The Next Student 2022:
Deelnemers die je al voor zijn gegaan: