Een volgende datum is nog niet bekend. Wanneer je interesse hebt neem dan contact via de chat of via email met de adviseur.
Hét congres voor het werven én het begeleiden van de huidige student!
De invloed van marketing en communicatie binnen het onderwijs wordt steeds groter. Jongeren zijn voortdurend online te vinden en baseren veel keuzes die ze maken op informatie verkregen via social media kanalen of online platformen. Hoe beweeg jij als onderwijsinstelling mee met alle technologische ontwikkelingen en hoe profileer jij je onderscheidend van andere scholen? Een interne én externe marketing- en communicatiestrategie is hier essentieel!
Ook studentenwelzijn en studiesucces is het afgelopen jaar hoog op de agenda komen te staan. Het is belangrijk studenten te begeleiden in het vergroten van hun welzijn, zodat zij hun talenten optimaal kunnen benutten en het aantal uitvallende studenten wordt verkleind. Hoe begeleid jij jouw studenten gedurende hun studieverloop? Wat kun jij nog meer doen om het studentenwelzijn en studiesucces te verhogen op jouw school?
Dit en nog vele andere vraagstukken komen aan bod tijdens dit unieke congres op 7 september 2022 in de Jaarbeurs Utrecht.
Vraag het gratis e-book aan!
Met 8 interessante artikelen over Jongerenwelzijn en Marketing & Communicatie. Een greep uit het e-book:
- 5 tips voor het aanpakken van studiestress
- Eerlijk zijn over moeilijkheden - inzicht van een student
- Studenten werven met een student journey strategie
- Hoe profileer je een opleiding?

Het programma bestaat uit de volgende thema's:

De eerste sprekers zijn bekend!

Charlotte de Lange
Marketingmanager AFAS Software

Tom Palmaerts
Trendwatcher Trendwolves

Iliass el Hadioui
Stads- en onderwijssocioloog, wetenschappelijk docent, De Transformatieve School

Kirsten Cuppen
Docent van het jaar 2021, Docente Nederlands, Loopbaanbegeleider en mentor
Kennispartners van de Next Student:















08:45 |
Ontvangst
09:00 |
Opening door dagvoorzitter
Karim Amghar, TV & Radio presentator NTR, Docent MBO en HBO en auteur

09:25 |
Keynote | Grip op de mini-samenleving
Iliass El Hadioui, Stads- en onderwijssocioloog, wetenschappelijk docent, programmaleider De Transformatieve School en lid van de Onderwijsraad
Thema: Studentenwelzijn
Wat zijn de effecten van een (super-) diverse buitenschoolse leefwereld op de schoolcultuur in een stedelijke omgeving? Waar hebben studenten in deze scholen behoefte aan? Iliass spreekt in deze keynote in het bijzonder over het switchgedrag van studenten tussen de binnenschoolse en buitenschoolse leefwerelden. Vervolgens laat hij zien hoe jongeren, ondanks de mis-match tussen de leefwerelden, veerkrachtigheid kunnen ontwikkelen en komen tot het geloof in eigen kunnen (self-efficacy) om de schoolladder te ervaren als hun ladder en deze te beklimmen. Wat is hierin de rol van de school?

10:00 |
Maak één keuze uit twee keynote speeches
Keynote | Een nieuwe kijk op studiestress: wat kan je hier als school aan doen?
Toske Andreoli, Filosoof en schrijver
Thema: Studentenwelzijn
Steeds meer studenten hebben het zwaar, zo bleek ook al vóór corona en het noodgedwongen digitale onderwijs. Ze zijn overspannen, neerslachtig en eenzaam, hebben concentratieproblemen en angstaanvallen. Hoe komt dit? Het aanbod van cursussen als ‘Burn-outpreventie’, 'Timemanagement' of ‘Lekker in je vel’ is groot, op social media lezen ze dat je gezond moet eten, wandelen en mediteren voor 'mentale veerkracht'. Maar ligt het wel aan de studenten zelf? Wat hebben studenten eigenlijk van hun omgeving nodig om goed te kunnen studeren en lekker in hun vel te zitten? Toske neemt je tijdens haar keynote mee in een nieuwe kijk op studiestress.

Keynote | Ga voor merkbaar, dan voor meetbaar!
Charlotte de Lange, Marketingmanager, AFAS Software
Thema: Marketing & Communicatie
Niet elke marketingactiviteit kan je volledig doormeten. Maar is dat ook belangrijk? Of is het realiseren van een merkbaar resultaat al een doel op zich? In deze keynote neemt Charlotte je mee hoe in zij het softwareproduct van AFAS elke dag weer zo goed mogelijk op de kaart zet. Hierbij kijkt zij verder dan de standaard marketing middelen. De ruggengraat van AFAS marketing activiteiten is namelijk sponsoring. AFAS gebruikt sport, muziek, theater en nog veel meer. Benieuwd naar het out of the box denken en de gedachte die achter de verschillende sponsorschappen zitten?

10:30 |
Koffiepauze
11:00 |
Inspiratiesessie
InspiratiesessiesWord volledig bijgepraat over een actueel onderwerp door een échte expert aan de hand van een proefschrift, boek of casus.
Studievoortgang en studiesucces van autistische studenten in het Hoger Onderwijs
Theo Bakker, Onderzoeker en directeur Onderwijs, Kennis & Communicatie aan De Haagse Hogeschool
Thema: Studentenwelzijn
Voor: HBO onderwijsinstellingen
Hoe bied je autistische studenten een passende begeleiding? In deze inspiratiesessie presenteert Theo Bakker de uitkomsten van zijn promotieonderzoek naar de studievoortgang en het studiesucces van studenten met autisme. Hij vergeleek de achtergrondkenmerken van ruim 100 autistische studenten met circa 2.500 studenten met een andere ondersteuningsbehoefte en 25.000 studenten zonder ondersteuningsbehoefte over 7 cohorten en 3 jaar van hun studie. Hij corrigeerde de uitkomsten voor achtergrondkenmerken, wat leidde tot verrassende resultaten. Op basis van zijn onderzoek doet hij een aantal adviezen voor een getrapte en passende begeleiding voor autistische studenten.
Stress verminderen bij studenten in 6 stappen!
Mirjam Pol, Studentendecaan De Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten en auteur
Thema: Studentenwelzijn
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsinstellingen
Veel studenten hebben last van stress: perfectionisme, faalangst, chronisch piekeren, presentatiestress. Het leidt niet per se tot mindere prestaties, maar het voelt zeker niet fijn. Gelukkig kan stress worden verminderd, door te leren gedachten en emoties te veranderen en in kleine stappen nieuw gedrag uit te proberen. In deze sessie staat Mirjam uitgebreid stil bij de werking van stress in het (lerend) brein. Daarna presenteert ze het zesstappenprogramma om studenten te helpen stress te verminderen.
Mijn school als merk: welke unieke merkwaarden heeft jouw school?
Guus Pastijn, Marketing- en communicatieadviseur, M-fuel, trainer, coachen auteur
Thema: Marketing & Communicatie
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsinstellingen
Wat is schoolpositionering en hoe positioneer je jouw school onderscheidend voor ouders en studenten? Tijdens deze inspiratiesessie neemt Guus je mee in hoe je met jouw school een breinpositie kan verwerven en sturing kan geven aan de verhalen, die ouders op verjaardagen, vertellen over de school van hun kinderen. Ouders en studenten hebben wat te kiezen als de school een helder profiel heeft. Dit doen we door, de vaak generieke kernwaarden, die jouw school noemt, te vertalen naar unieke merkwaarden.
Hoe zet je communicatie in om succes te boeken met studenten, docenten en collega’s?
Piet Hein Coebergh, Lector PR & Transparantie en auteur
Thema: Marketing & Communicatie
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsinstellingen
Hoe zet je communicatie in om succes te boeken met studenten, docenten en collega’s? Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden neemt Piet Hein je mee in hoe communicatie helpt om werving, welzijn en groei van studenten te bevorderen. Ook bespreekt Piet Hein hoe je als marketing- en communicatieprofessional gesprekspartner bent voor de directie en bijdraagt aan de strategie van de organisatie.
Hoe voer je een grote marketingcampagne?
Irene de Vos, Strategy Lead OmnicomMediagroup
Thema: Marketing & Communicatie
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsinstellingen
We leven in een wereld waarin we continue worden afgeleid. Het pakken en vasthouden van de aandacht van jouw doelgroep wordt steeds lastiger. Het hebben van een sterke en onderscheidende marketingstrategie is daarom van groot belang: het vormt de basis van elke marketingcampagne. In deze interactieve workshop ga je hiermee aan de slag en krijg je concrete tips & tricks die je meteen in jouw praktijk kan toepassen. Daarnaast staan we kort stil bij de laatste trends & ontwikkelingen van het Nederlandse medialandschap.
• Interactieve workshop marketingstrategie
• Wat maakt of breekt een marketingstrategie?
• Trends & ontwikkelingen medialandschap in Nederland
The Customer Experience Game: Laat klantbeleving leven!
Babs Asselbergs, Creative Changemaker & CX Activator BlommaBerg
Thema: Marketing & Communicatie en Jongerenwelzijn
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsinstellingen
Iedereen heeft impact op de beleving van studenten. Ook jij!
De Customer Experience Game laat klantbeleving leven. De CX Game levert plezier, verbinding en inzichten op. Je ontdekt samen hoe je de klantbeleving van jouw organisatie verder kan verbeteren, als team en als individu. Ouderwets, met bord, pionnen én dobbelstenen. De op maat gemaakte opdrachten zorgen er voor dat het spel ook echt over jouw situatie, school en studenten gaat.
Tijdens de workshop maak je kennis met het spel. Je stapt naar buiten met minimaal één concreet inzicht waarmee je de volgende dag hét verschil kan maken voor jouw (potentiele)studenten.
12:00 |
Groeps escape!
Je gaat als groep aan de slag met mysterieuze escapeboxen. Weet jij binnen de tijd te ontsnappen?
12:30 |
Lunchpauze
13:15 |
Best Practice Tafelsessies, Inspiratiesessie of Praktijklabs
Maak een keuze uit:
- Best Practice Tafelsessies (2x 30 min.): Ga in kleine groepjes van 10-15 personen in gesprek met de tafelleider om kennis en ervaring uit te wisselen. De tafelleider introduceert eerst kort zijn of haar thema of project.
- Inspiratiesessie (1x 60 min.): Word volledig bijgepraat over een actueel onderwerp door een échte expert aan de hand van een proefschrift, boek of casus.
- Praktijklab (1x 60 min.): Een interactieve sessie, onderbouwd door theorie.
De Startthermometer als databron voor succesvolle marketing
Rosemarie Moonen, Consultant Marketing en Studiesucces Fontys Hogeschool
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsinstellingen
De ervaring van eerstejaarsstudenten is een waardevolle bron van informatie voor onderwijsmarketeers. Hoe helpt de Startthermometer Fontys bij het succesvol vormgeven van oriëntatie activiteiten, warm welkom en studievoortgang? Rosemarie neemt je mee in hoe zij optimaal gebruik maakt van de data die voort komt uit de Startthermometer binnen Fontys
Talentenpaspoort: hét digitale groeidocument naast je diploma dat laat zien wie je bent!
Kirsten Cuppen, Docent van het jaar 2021, Docente Nederlands, Loopbaanbegeleider en mentor
Voor: MBO onderwijsintellingen
We leven in een toetscultuur waarbij we kinderen allemaal langs dezelfde lat leggen en waarbij we ze leren dat vwo hoog/goed is en vmbo laag/dom/minder goed.
Kirsten gelooft dat iedereen beschikt over talenten en dat het niet uitmaakt welke richting of opleidingsniveau je doet, zolang je maar gebruik maakt van je talenten en doet waar je gelukkig van wordt. Het talentenpaspoort helpt leerlingen/studenten om erachter te komen wat hun talenten zijn, hoe ze dit vast kunnen leggen en hoe ze deze kunnen inzetten. Dit draagt bij aan zelfvertrouwen, motivatie, kansengelijkheid en betere matches op de arbeidsmarkt.
Studentonboarding met gamification
Menno Thijssen, CEO Edumundo
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsintellingen
De periode tussen het eerste contactmoment dat potentiële studenten met een opleiding hebben, tot en met de eerste honderd dagen van de studie zijn van groot belang om studenten te binden en te betrekken bij de studie die zij hebben gekozen. Een goede pre- en onboarding van studenten draagt bij aan studiesucces en helpt studie-uitval tegen te gaan. Maar hoe zorg je voor binding, betrokkenheid en meer studiesucces? Tijdens deze sessie neemt Menno je mee in hoe zij dit aanpakken met gamification aan de hand van een klantcase.
Het Toptraject: een doorgaand leertraject van vmbo naar mbo en hbo
Stéfanie van Tuinen, Programmamanager Toptraject bij ROC van Twente & Elke Tijhuis, Projectleider MBO en HBO Toptraject en Hoofddocent Verpleegkunde Hogeschool Saxion
Voor: MBO & HBO onderwijsintellingen
Het Toptraject is een doorgaand leertraject (vmbo-mbo-hbo) voor ambitieuze en praktisch ingestelde vmbo’ers die via het mbo een hbo-diploma willen halen. Vrijwel alle scholen in het voortgezet onderwijs in Twente, ROC van Twente en Hogeschool Saxion werken samen om ervoor te zorgen dat zij op de juiste plek zitten en optimaal gebruik maken van hun talenten. In deze sessie nemen Simone en Elke je mee in de unieke ketensamenwerking die zowel op school en managementniveau, als op bestuurlijk niveau samenwerkt, waarbij de leerling/student altijd het vertrekpunt is.
Uni-Life: studentenleven en het gevoel van toebehoren
Thomas Smulders, Co-Founder, CPO & COO Uni-Life en ROC van Twente & Joep Annega, Co-Founder & CEO Uni-Life
Voor: HBO & WO onderwijsintellingen
Tegenwoordig is het ontzettend belangrijk om studentenwelzijn, betrokkenheid en community doormiddel van nevenactiviteiten, die buiten om hun studie georganiseerd worden, te ondersteunen. Maar bij een instelling met veel studenten is het moeilijk om grootschalig een persoonlijke aanpak te faciliteren. In deze sessie delen Thomas en Joep praktische voorbeelden over hoe partners van Uni-Life hun studentenbetrokkenheid hebben vergroot. Ook gaan we in op hoe de studentbetrokkenheid op jouw onderwijsinstelling vergroot kan worden.
Hoe kiezen internationale studenten een studie?
Chantal Gorissen, Onderzoeker en Beleidsmedewerker Fontys Hogeschool
Richard Beijer,Consultant Direct Marketing en CRM bij Fontys Hogeschool
Cara Jestes, Student Assistant bij Fontys Hogescholen
Thema: Marketing & Communicatie
Voor: HBO onderwijsinstellingen
Het aantal internationale studenten in Nederland neemt toe. Het is daarom nog belangrijker om de informatie, service, ondersteuning en studiekeuzeactiviteiten die we aanbieden te optimaliseren. Chantal is samen met haar team een onderzoek gestart naar het studieoriëntatie- en selectieproces van de internationale studenten aan Fontys Hogeschool. In deze inspiratiesessie neemt Chantal je mee in de inzichten die naar voren kwamen uit het onderzoek en daarnaast laat ze zien hoe zij binnen Fontys met deze inzichten hun werving en voorlichtingsactiviteiten organiseren.
The Customer Experience Game: Laat klantbeleving leven! (VOL, Extra sessie om 11:00 uur)
Babs Asselbergs, Creative Changemaker & CX Activator BlommaBerg
Thema: Marketing & Communicatie en Jongerenwelzijn
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsinstellingen
Iedereen heeft impact op de beleving van studenten. Ook jij!
De Customer Experience Game laat klantbeleving leven. De CX Game levert plezier, verbinding en inzichten op. Je ontdekt samen hoe je de klantbeleving van jouw organisatie verder kan verbeteren, als team en als individu. Ouderwets, met bord, pionnen én dobbelstenen. De op maat gemaakte opdrachten zorgen er voor dat het spel ook echt over jouw situatie, school en studenten gaat.
Tijdens de workshop maak je kennis met het spel. Je stapt naar buiten met minimaal één concreet inzicht waarmee je de volgende dag hét verschil kan maken voor jouw (potentiele)studenten.
Hoe verhoog je het welzijn van internationale studenten?
Laura Metwally, Adviseur en trainer ECIO & Ellen van Veen, Adviseur ECIO
Thema: Jongerenwelzijn
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsinstellingen
Internationale studenten ervaren vaak meer druk tijdens hun studie. Meerdere factoren spelen hierbij in rol. Tijdens deze sessie nemen we een kijkje naar hoe het gaat met onze internationale studenten en waar zijn tegenaan lopen. We kijken naar hoe je binding kan creëren met internationale studenten en kijken naar het belang van interculturele communicatie en cultuursensitief werken voor het welzijn van internationale studenten.
- Korte feiten en cijfers over het welzijn van internationale studenten
- Binding van internationale studenten
- Interculturele communicatie en cultuursensitief werken
14:15 |
Praktijklabs
Succesvol werven met een student journey strategie
Nasser al Kamouchi, Marketing strateeg en mede-oprichter Whello
Thema: Marketing & Communicatie
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsintellingen
Vanaf het moment dat een student zijn onderwijskeuze overweegt, totdat hij/zij zich daadwerkelijk inschrijft, duurt tussen de 6 en 18 maanden. Geen wonder, het kiezen van een opleiding is een life-changer.
Bewust zijn van alle touchpoints tijdens deze ‘student journey’ is essentieel. Zo kun je gericht marketingactiviteiten uitrollen en daarmee studenten warm maken voor jouw onderwijsinstelling.
In deze praktische sessie leggen we je uit hoe je een student journey mapping uitvoert en gaan we hier samen mee aan de slag.
Storytelling: maak van jouw onderwijsinstelling een mooi verhaal!
Annet Scheringa, Expert Businesstorytelling en eigenaar, TheStoryConnection
Thema: Marketing & Communicatie
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsintellingen
Mooie verhalen kan iedere marcommedewerker verzinnen. Maar is je onderwijsinstelling ook een mooi verhaal? Dát is namelijk de voorwaarde voor een geloofwaardig en herkenbaar verhaal dat weet te ráken. Daar gaat deze workshop over: het stroomlijnen van je interne en externe verhaal. En de rol en vaardigheden die dat van jou als marketing-communicatie/expert vraagt.
De volgende stap in voorlichting: de verkennende studiekiezer
Joris Schuurman, Adviseur en Partner, Youngworks
Thema: Marketing & Communicatie
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsintellingen
Veel studiekiezers worstelen met de vraag welke opleiding het beste bij ze past. Het enorme aanbod – vanuit roc’s, hogescholen en universiteiten - maakt de keuze niet makkelijker. Opvallend genoeg is veel voorlichting gericht op al die afzonderlijke opleidingen, terwijl het voorlichtingsaanbod voor verkennende studiekiezers beperkt is. We zien een grote kans om jongeren beter te gidsen door het aanbod van opleidingen. Hoe verbind je je als onderwijsinstelling aan die verkennende kiezer? Youngworks deelt inzichten vanuit de doelgroep, Hogeschool Rotterdam belicht een praktijkvoorbeeld over techniekopleidingen.
Hoe houd je startende studenten geïnteresseerd en verbonden tussen het proces van aanmelden en inschrijven?
Rob Speekenbrink, Mede-oprichter Noscura
Thema: Marketing & Communicatie
Voor: HBO & WO onderwijsintellingen
Met het aanmelden voor een bacheloropleiding is voor velen de keuze voor die opleiding nog niet definitief. Juist in de periode tussen het aanmelden en de echte start van de opleiding is het contact tussen de startende student en de instelling cruciaal. In deze workshop gaat Rob in op vragen als: Hoe houd je deze startende studenten geïnteresseerd en verbonden? Hoe houd je hen vast als de student door verschillend diensten van de organisatie geholpen wordt? Hoe optimaliseer je dit proces?
De belevingswereld van onze student: Hoe gaat het nu écht met ze?
Yvonne van Sark, Adviseur en partner Youngworks
Thema: Studentenwelzijn
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsintellingen
De studententijd wordt vaak ‘de tijd van je leven’ genoemd. Maar ervaren studenten dat nog wel zo? Want naast uitdagingen die studenten altijd al hadden (vrienden maken, je agenda en bankrekening managen), hebben studenten van nu er volop nieuwe uitdagingen bij gekregen: de coronapandemie, woonmarkt, studieschuld. En dan heeft Generatie Z ook nog eens hoge eisen aan zichzelf en aan anderen. In deze workshop schetsen we die context en bespreken we hoe kun jij als onderwijsprofessional kunt bijdragen aan hun mentale welzijn. Hoe gaat het nu écht met ze?
60 min. brainstormsessie: Welke hulpmiddelen kunnen we creëren om het studentenwelzijn te verhogen?
Laura Metwally, Adviseur en trainer ECIO & Ellen van Veen, Adviseur ECIO
Thema: Studentenwelzijn
Voor: MBO, HBO & WO onderwijsinstellingen
Hoe kunnen wij met z’n allen het studentenwelzijn verhogen? Dat is de vraag die tijdens deze brainstormsessie centraal staat. Samen met andere deelnemers gaan we, onder leiding van Joyce van der Wegen (ECIO) in gesprek over nieuwe hulpmiddelen die we binnen onderwijsinstellingen kunnen creëren om het studentenwelzijn en studentsucces te verhogen.
15:45 |
Keynote | Wat kunnen we leren van de toekomst, om vandaag mee aan de slag te gaan?
Tom Palmaerts, Trendwatcher Trendwolves
Thema: Marketing & Communicatie & Studentenwelzijn
Ben jij klaar voor de toekomst? Twijfel je over het antwoord? Dat is oké. Het leven gaat soms zo snel, dat de toekomst ons doet duizelen. Maar, hoe worden we dan wel futureproof? Tom Palmaerts reist al jarenlang de wereld rond met één doel: mensen zin doen krijgen in de toekomst.
Wat zijn de grote trends bij jongeren en hoe kan je hier op inspelen vanuit marketing en begeleiding? Zijn onze jongeren wel futureproof? Zijn wij wel futureproof? Wat kunnen we leren van de toekomst, om vandaag mee aan de slag te gaan?

16.15 |
Borrel en lekkere warme snack
Wie ontmoet je?
- Marketing- en communicatiemedewerkers
- Studieloopbaanbegeleiders
- Studentenwelzijncoördinatoren
- Instroomcoördinatoren
- Docenten
- Opleidingsmanagers
- Decanen
En alle andere aanverwante functies in het MBO, HBO en WO!
Data en locatie
Jouw investering
Jouw investering voor deelname aan dit congres bedraagt 499,- (excl BTW.) en is inclusief koffie en thee, lunch, borrel, het boek: 'Van stress naar succes!' van Mirjam Pol en toegang gratis toegang tot het webinar van Charlotte de Lange.
Gratis webinar voor deelnemers: De organisatie achter jouw marketingproject
We kennen het allemaal wel. Jij hebt als marketeer een waanzinnig idee. De uitvoering is ook al volledig uitgedacht. Het is nu een kwestie van beginnen en de resultaten plukken. Tenminste, dat denk jij. En stiekem denk ik dat ook te vaak. Als marketeer ben je onderdeel van een grotere organisatie en is jouw idee voor iedereen belangrijk. Maar hoe breng je dit zo goed mogelijk over? In deze webinar neem ik je mee in mijn valkuilen in de uitwerking van een marketingproject. Hoe zorg ik ervoor dat het uiteindelijk een gezamenlijk succes wordt? Want onder aan de streep geloof ik er heilig in: iedereen is marketing!
Door: Charlotte de Lange, Marketingmanager, AFAS Software
Datum: 21 september 2022


Mariska Korewijk
Persoonlijk congresadvies
Kom je met 3 personen of meer dan krijg je 10% groepskorting. Neem hiervoor contact met mij op:
Mail: mariska.korewijk@sbo.nl
Telefoonnummer: 040 – 2 972 751.
Kun je helaas toch niet komen door Corona of omdat je moet invallen voor een collega? Dan mag een collega komen met jouw ticket!
Opleiding op maat
Zou jij samen met jouw collega's één van onze opleidingen willen volgen, maar dan gericht op de eigen organisatie, situatie en wensen? Dan is Incompany zeker interessant! Samen stellen we een programma op en bepalen we datum/data, dagindeling(en) en locatie.
Waarom Incompany
- De inhoud van deze opleiding wordt afgestemd op jullie organisatie en leerbehoeften
- Ga met elkaar in gesprek (ook over lastige situaties)
- De onderlinge betrokkenheid en motivatie stijgen aantoonbaar
- Er is individuele benadering en ruimte voor persoonlijke vragen
- Per opleiding wordt gezocht naar de best passende docent(en)
- Het hele team is in één keer op hetzelfde kennisniveau
- Planning van de cursus wanneer het jullie uitkomt
- Mogelijk: individuele coaching on the job om doelen te complementeren
Vragen of meer informatie?
Lees meer over onze Incompany trainingen of neem vrijblijvend contact op met:

Guusje Verhoeven
Adviseur Incompany trainingen
E-mail:
guusje.verhoeven@sbo.nl
Tel:
+31 40 29 74 980
Voer hier het wachtwoord in.
Jouw investering
Jouw investering voor deelname aan dit congres bedraagt 499,- (excl BTW.) en is inclusief koffie en thee, lunch, borrel, het boek: 'Van stress naar succes!' van Mirjam Pol en toegang tot het gratis webinar van Charlotte de Lange.
Gratis webinar voor deelnemers: De organisatie achter jouw project
We kennen het allemaal wel. Jij hebt als marketeer een waanzinnig idee. De uitvoering is ook al volledig uitgedacht. Het is nu een kwestie van beginnen en de resultaten plukken. Tenminste, dat denk jij. En stiekem denk ik dat ook te vaak. Als marketeer ben je onderdeel van een grotere organisatie en is jouw idee voor iedereen belangrijk. Maar hoe breng je dit zo goed mogelijk over? In deze webinar neem ik je mee in mijn valkuilen in de uitwerking van een marketingproject. Hoe zorg ik ervoor dat het uiteindelijk een gezamenlijk succes wordt? Want onder aan de streep geloof ik er heilig in: iedereen is marketing!
Door: Charlotte de Lange, Marketingmanager, AFAS Software
Datum: 21 september 2022


Persoonlijk advies nodig?
Wil je meer inhoudelijke informatie?
Neem vrijblijvend contact op met mij.