Ga jij het experiment aan in jouw onderwijspraktijk?

Dinsdag 21 januari 2020 // Utrecht

Zet (digitale) onderwijsinnovatie in om gepersonaliseerd onderwijs mogelijk te maken in jouw onderwijsorganisatie. Bereid je voor op een verandering om het onderwijs aan te passen aan de behoefte van de student & de samenleving.

De vraag van leerlingen, studenten en de maatschappij is in ontwikkeling en blijft zich ontwikkelen. De reactie van het onderwijs is essentieel om hier aan tegemoet te komen! Prikkel, stimuleer, daag leerlingen en studenten uit en bereid ze voor op werken in de 21e eeuw. Ontwikkel persoonlijke talenten en creëer een omgeving waarin de student en de docent het onderwijs samen (verder) ontwikkelen. Kortom: innoveer jouw onderwijsorganisatie en maak gepersonaliseerd onderwijs realiteit!

Download de brochure! Meld je nu aan!


Laat je inspireren:

 

Sander van Acht

Eigenaar Flooow & Inspirator personaliseren met behulp van technologie

Youssef El Bouhassani

Docent van het jaar 2018, inspirator activerende didactiek & expert op het gebied van AI

Sjef Drummen

Onderwijskunstenaar &t; oprichter Agora onderwijs

Jan Bransen

Hoogleraar filosofie van de gedragswetenschappen

 

 

Bekijk alle sprekers


Waarom je dit congres niet mag missen!



Wat maakt dit congres uniek?
  • Voice of students: ga in gesprek met studenten die gepersonaliseerde trajecten hebben gevolgd!
  • Inspiratie vanuit succesvolle praktijkvoorbeelden
  • Actief congres: ontdek jouw talent & ontdek het talent van je student!
  • Workshops vanuit het VO, MBO, HO & de wetenschap.


Heb je vragen?

Heb je een vraag of wil je een bijdrage leveren aan dit programma, neem contact op met:

Astrid Volkers

Congresadviseur

a.volkers@sbo.nl

📞040 - 297 27 61

Sam van der Schans

Congresmanager

s.van.der.schans@sbo.nl


Waar sta jij met gepersonaliseerd leren?

De vraag van leerlingen, studenten en de maatschappij is in ontwikkeling en blijft zich ontwikkelen. De reactie van het onderwijs is essentieel om hieraan tegemoet te komen. Prikkel, stimuleer, daag leerlingen en studenten uit en bereid ze voor op werken in de 21e eeuw. Ontwikkel persoonlijke talenten en creëer een omgeving waarin de student en docent het onderwijs samen (verder) ontwikkelen. Kortom: innoveer het onderwijs en maak gepersonaliseerd leren realiteit!

Vele scholen gingen het experiment aan óf willen het aangaan. Waar sta jij met gepersonaliseerd leren? Tijdens de derde editie van Gepersonaliseerd Leren kies jij jouw eigen pad. Welke vragen spelen er in jouw onderwijspraktijk? En hoe ga jij hier graag mee aan de slag?

Download

Voor een compleet overzicht van het programma raden we je aan de brochure te downloaden

Download (PDF)

Thema's:

Werkvormen:


Download de brochure voor het complete programma!


Heb je vragen?

Heb je een vraag of wil je een bijdrage leveren aan dit programma, neem contact op met:

Astrid Volkers

Congresadviseur

a.volkers@sbo.nl

📞040 - 297 27 61

Sam van der Schans

Congresmanager

s.van.der.schans@sbo.nl

Jorn Matena

Biografie

Jorn Matena is strategisch adviseur en gespreksleider bij Bureau &MAES. Eerder werkte hij onder meer voor Pakhuis de Zwijger, het Food Film Festival, het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap en de provincie Gelderland. Ook was hij interim politiek assistent van staatssecretaris Volksgezondheid, Welzijn en Sport Jet Bussemaker in het vierde kabinet Balkenende.
Dagvoorzitter

Jorn leidde de afgelopen jaren regelmatig debatten, workshops en presentaties over uiteenlopende onderwerpen in het publieke domein. Hij zet de inhoudelijke redactie van bijeenkomsten op scherp, wisselt creatieve werkvormen af, gebruikt humor en analyseert discussies objectief.

Youssef El Bouhassani

Biografie

Youssef El Bouhassani is mede-oprichter van LeerLevels, een leersysteem gedreven door kunstmatige intelligentie. Hij is docent en onderzoeker aan de Hogeschool van Amsterdam. In 2017 werd hij verkozen tot HvA docent van het jaar en in 2018 landelijk docent van het jaar en HvA-er van het jaar. Hij heeft twee interesses: onderwijs en kunstmatige intelligentie en houdt zich graag bezig met projecten waar deze twee vakgebieden samen komen.
Keynote

Bij kennisoverdracht moeten docenten een belangrijke afweging maken: onderwijs voor een hoop mensen tegelijk óf sterk gepersonaliseerd onderwijs. Als een docent kiest voor een groot bereik, dan gaat het ten koste van de mate van personalisering en vice versa. Youssef bedacht een oplossing: met behulp van kunstmatige intelligentie is het mogelijk om gepersonaliseerd onderwijs aan te bieden voor veel mensen tegelijk. Onderwijs wordt hiermee betekenisvoller voor leraar en leerling. Wat is nodig om onderwijs, gedreven is door kunstmatige intelligentie, mogelijk te maken?

Jan Bransen

Biografie

Jan Bransen is hoogleraar Filosofie van de Gedragswetenschappen aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Met een filosofische blik slaat hij het onderwijs gade; in zijn boek Gevormd of vervormd? pleit hij voor een doorstart van het onderwijs vanuit een nieuwe visie op menselijkheid.
Keynote

Wat is gepersonaliseerd leren? Dat is na drie edities wel duidelijk, toch? Maar spreken we wel dezelfde taal? Woorden geven begrip, maar ook onbegrip. Jan Bransen werpt een filosofische blik op gepersonaliseerd leren en laat je verwonderen over jouw concepties. Is er een waarheid te ontdekken? Tijdens deze opening laat hij je liefde voor begrip aanwakkeren, zodat jij je niet laat vervormen. En zo beginnen we met een eerste woord… telkens weer.


Raymond van Kerkvoorden

Biografie

Raymond van Kerkvoorden is algemeen directeur en oprichter van Kunskapsskolan Nederland. Zijn ambitie is om in samenwerking met scholen in Nederland leerlingen het onderwijs te bieden dat uitgaat van hun ambities en talenten en ze meer laat bereiken dan ze zelf voor mogelijk hielden.
Workshop

Gepersonaliseerd onderwijs wordt nog wel eens bestempeld als een hype. We zijn enthousiast over het ‘waarom’, maar hebben nog weinig zicht op het ‘hoe’. In de Staat van het Onderwijs deelt de onderwijsinspectie haar zorgen over of scholen voldoende weloverwogen en ook voldoende robuust vernieuwingen invoeren. Hoe houden we zicht op de kwaliteit van onderwijs? Raymond en Willemien van Kunskapsskolan Nederland delen hun bevindingen over duurzaam onderwijs personaliseren. Duurzaam personaliseren vraagt een stevig fundament dat steeds verder versterkt wordt door evaluatie. Bij Kunskapsskolan werken ze met het KED Quality Framework. Hoe maak jij jouw gepersonaliseerd onderwijs bestendig?

Willemien Noordhof


Biografie

Willemien Noordhof is educational director van Kunskapsskolan Nederland en werkt daar voornamelijk aan kwaliteit gerelateerde thema’s. Zij doet dit in nauw contact met de educational directors van de andere landen in het internationale KED netwerk.
Workshop

Gepersonaliseerd onderwijs wordt nog wel eens bestempeld als een hype. We zijn enthousiast over het ‘waarom’, maar hebben nog weinig zicht op het ‘hoe’. In de Staat van het Onderwijs deelt de onderwijsinspectie haar zorgen over of scholen voldoende weloverwogen en ook voldoende robuust vernieuwingen invoeren. Hoe houden we zicht op de kwaliteit van onderwijs? Raymond en Willemien van Kunskapsskolan Nederland delen hun bevindingen over duurzaam onderwijs personaliseren. Duurzaam personaliseren vraagt een stevig fundament dat steeds verder versterkt wordt door evaluatie. Bij Kunskapsskolan werken ze met het KED Quality Framework. Hoe maak jij jouw gepersonaliseerd onderwijs bestendig?

Irene van der Spoel


Biografie

Irene van der Spoel is docent en lerarenopleider bij Hogeschool Utrecht, en houdt zich daarnaast vanuit haar onderneming Today's Teaching Tools veel bezig met innovatief, digitaal, en gepersonaliseerd onderwijs. Haar uitgangspunt is om leerlingen en studenten zich gezien te laten voelen, waarvoor ze vaak digitale leermiddelen inzet.
Workshop

De leeractiviteiten bij gepersonaliseerd leren gaan niet langer om enkel kennis vergaren, maar focussen op het natuurlijk verlangen om te spelen, problemen op te lossen, te dromen en te delen. Elke student wil gezien worden en het gebruik van ict-tools kan hierbij helpen. Irene neemt je mee langs vier perspectieven op ICT in onderwijs: input geven, input verzamelen, samenwerkend leren en formatief toetsen tijdens een workshop van een uur. Daarna ga je in groepen aan de slag met een online escaperoom. Kraak de codes en ontdek de digitale tools die je meteen in de praktijk kunt toepassen!


Mathijs Drummen

Biografie

Mathijs Drummen is docent, innovator en coach op het Montessori College in Nijmegen. Ook is hij verbonden aan de HAN bij het ontwikkelen van de lerarenopleiding voor innovatief onderwijs. Tevens geeft hij lezingen en workshops over de thema’s: organisatieverandering, teacher leadership, gepersonaliseerd leren en coaching in de school.
Workshop

Gepersonaliseerd leren toepassen in de les is niet gemakkelijk: hoe geef je in een grote klas iedereen aandacht? En wat als de resultaten van gepersonaliseerd onderwijs tegenvallen? Het vergt lef om bestaande structuren los te laten en nieuwe te introduceren. Mathijs laat zien dat dit alleen lukt vanuit een vernieuwde visie op onderwijs; een visie waarin alle leerlingen aandacht verdienen en waarin ander soort resultaten tellen. Aan de hand van verschillende werkvormen en praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe het is om gepersonaliseerd leren mogelijk te maken in de eigen les. Ontwikkel de vaardigheid om leerlingen medeverantwoordelijk te maken en laat ze zelf de route naar het antwoord bepalen. Heb jij lef genoeg?

Sjef Drummen

Biografie

Sjef Drummen is Onderwijskunstenaar, ex-directielid en medeoprichter van Niekée en Agora. Hij studeerde aan de Kunstacademie van Maastricht en raakte later als docent beeldende vakken betrokken bij het onderwijs. Daar deed hij 41 jaar fulltime ervaring op. Met een blik van artistieke vrijheid sloeg hij het onderwijs gade. Zijn grootste kunstwerk: een nieuwe filosofie van leren, vormgegeven in Niekée en Agora. Een middelbare school met een innovatief onderwijsconcept, waarvoor Drummen in 2014 beloond werd met de onderwijsinnovatieprijs 2021, Ververs Award.
Masterclass

Gepersonaliseerd onderwijs wordt nog wel eens bestempeld als een trend. Bij Niekée Agora niet; dit innovatieve onderwijsconcept geeft gepersonaliseerd leren op een duurzame manier vorm. Agora noemt dit autonoom leren. Medeoprichter Sjef Drummen leert je in deze masterclass over de creativiteit en innovatievaardigheden die nodig zijn om te komen tot geslaagde innovaties, die er echt toe doen. Het is een kunst om de bestaande werkelijkheid met nieuwe ogen te bekijken en alle vrijheid te nemen om het in Sjef’s ogen onethische onderwijs opnieuw te ontwerpen. Ga jij de uitdaging aan?

Dennis van Oeveren

Biografie

Dennis van Oeveren is Onderwijs Expert met de wens om onderwijs op maat, logistiek mogelijk te maken. Met jarenlange ervaring in onderwijsinnovatie en –verbetering bij Landstede “Talentvol Ontwikkelen”, ging hij in september 2019 een nieuwe uitdaging aan bij Advitrae.
Workshop

Onderwijsinstellingen zoeken naar mogelijkheden om gepersonaliseerd leren vorm te geven. De wens om onderwijs op maat aan te bieden, waarin de student centraal staat, wekt veel enthousiasme. We willen wel, maar hoe? De logistieke uitdagingen van personaliseren zorgen ook voor weerstand: hoe brengen we de leervraag van de student en het leeraanbod van de instelling op een passende effectieve manier samen? Dennis neemt je mee op zijn zoektocht naar het kruispunt tussen wens & logistiek; want waar zij elkaar ontmoeten kunnen we de volgende stap in personaliseren nemen.


Sander van Acht

Biografie

Sander van Acht ontwikkelt met zijn bedrijf Flooow digitaal lesmateriaal en blended learning voor scholen, van basisonderwijs tot universiteiten. Tevens is hij een veelgevraagd spreker, adviseur en trainer over de kansen en mogelijkheden van technologie voor leerprocessen.
Keynote

Iedere dag ontdekken we weer nieuwe en nog betere ICT-toepassingen; een ontwikkeling die alleen maar sneller gaat. Maar welke kansen liggen er nou echt voor gepersonaliseerd onderwijs? En hoe kunnen we technologie zo inzetten dat het iets toevoegt, in plaats van als 'extra' te voelen? In deze ‘Inspiratiereis’ neemt Sander van Acht van Flooow je mee langs allerlei verschillende ICT-toepassingen. Hij laat je vanuit het leerling- en docent-perspectief zelf ervaren wat de impact van al deze technologie kan zijn voor het personaliseren van onderwijs. Kortom, een boeiende reis met 100% inspiratie-garantie!

Voortgezet Leren

Biografie

Het programma Voortgezet Leren wordt verzorgd door de VO-raad samen met Schoolinfo. Samen met de scholen zorgen wij dat eigentijds en toekomstgericht onderwijs een duurzaam onderdeel wordt van leren en werken op school in samenhang met personeelsbeleid en schoolorganisatie.
Workshop

In het programma Voortgezet Leren zijn scholen aan de slag met allerlei vormen van gepersonaliseerd leren in de les. Door middel van formatief evalueren, een flexibel rooster, individuele leerroutes, coaching en digitale didactiek zorgen zij dat leerlingen het beste uit zichzelf kunnen halen. Tijdens deze workshop vertellen een aantal van deze scholen waar zij mee bezig zijn. Wat kan jij leren van deze praktijkvoorbeelden? En hoe kan jij hiermee aan de slag? In deze workshop leer je van deze scholen.

Marjoleine Boersma

Biografie

Marjoleine Boersma is expert en ontwerper op het gebied van ‘Assessment for Learning' en ’ Self Directed Learning' bij de Fontys. Vanuit haar achtergrond als Industrial Designer, met een specialisme in het innoveren van onderwijs met de student centraal, probeert zij een omgeving te creëren waarin een balans ontstaat tussen verantwoordelijkheid en vrijheid bij zowel studenten als docenten.
Workshop

In het hedendaagse leven ben je nooit uitgeleerd. De technologische ontwikkelingen beïnvloeden de werking en samenstelling van producten, processen en diensten. De arbeidsmarkt zal blijven evolueren. Een leven lang nieuwsgierig blijven, is voor professionals dan ook geen keuze meer, maar een must. Hoe gaan wij ‘jonge professionals’ voorbereiden op deze dynamische arbeidsmarkt? De Fontys doet dit door het ontwikkelen van een bepaalde mate van ‘Self Directing’. Ervaar hoe wij onze studenten uitdagen om eigen leeruitkomsten te formuleren en trainen in het leerproces er naar toe. Wat is de rol van de student en docent in dit proces? En hoe toetsen wij de leerontwikkeling van studenten?


Dianne Romijnders

Biografie

Dianne Romijnders is onderwijsinnovator bij de ATO-Scholenkring en gespecialiseerd groepsleerkracht. Ze is twaalf jaar werkzaam in verschillende rollen binnen het basisonderwijs en heeft een master Leren & Innoveren. Vanuit deze expertise was ze afgelopen jaren betrokken bij het Erasmus+ project “Personalised Learning”.
Workshop

In het Erasmus+ project “Personalised Learning” zijn praktische instrumenten ontwikkeld om te helpen bij het keuzeproces voor gepersonaliseerd leren op scholen: welke weg bewandel je? In welk stadium bevind je je? En waar wil je de nadruk op leggen? We kijken naar school, leerkracht en leeromgeving en vertellen over de bevindingen van een brede samenwerking van vijf Europese deelnemers uit Polen, Groot Brittannië, Finland, Zweden en Nederland en vijf onderwijsniveaus: PO, VO, MBO, HBO en Universiteit. Ga praktisch aan de slag met deze instrumenten en verken waar voor jouw de kansen liggen!

Marcel Rovers

Biografie

Marcel Rovers is ontwikkelingssocioloog en bestuurskundige en was afgelopen periode vanuit de gemeente Den Bosch betrokken het Erasmus+ project “Personalised Learning”. Hij heeft ervaring bij de overheid en in het onderwijs in zowel Afrika als Nederland en houdt zich sinds 2006 bezig met de ontwikkeling van brede scholen en kindcentra.
Workshop

In het Erasmus+ project “Personalised Learning” zijn praktische instrumenten ontwikkeld om te helpen bij het keuzeproces voor gepersonaliseerd leren op scholen: welke weg bewandel je? In welk stadium bevind je je? En waar wil je de nadruk op leggen? We kijken naar school, leerkracht en leeromgeving en vertellen over de bevindingen van een brede samenwerking van vijf Europese deelnemers uit Polen, Groot Brittannië, Finland, Zweden en Nederland en vijf onderwijsniveaus: PO, VO, MBO, HBO en Universiteit. Ga praktisch aan de slag met deze instrumenten en verken waar voor jouw de kansen liggen!

Robin de Lange

Biografie

Robin de Lange is de oprichter van het Virtual Reality Learning Lab en docent & onderzoeker aan de Universiteit Leiden. Robin heeft een MSc. in Media Technology en een brede bachelor in natuurkunde, filosofie en kunstmatige intelligentie. Voorheen was hij o.a. de eigenaar van een huiswerkinstituut, de oprichter van Lyceo CodeLab en werkte hij mee aan de MOOC's van Universiteit Leiden.
Workshop

Ontdek hoe je Virtual Reality kunt gebruiken als krachtige tool om individuele studenten aan te spreken. Met VR ontstaat de mogelijkheid om theorie en praktijk dichter bij elkaar te brengen en om praktische vaardigheden te trainen. Hoe ziet dat er concreet uit in de klas? En hoe kun je zelf 360° lesmateriaal maken? Probeer verschillende educatieve VR-ervaringen en ervaar zelf wat mogelijk is.


Ellen Kuipers

Biografie

Ellen Kuipers is verandermanager, coach, docent en oprichter van de Start Academy aan de HAN. Onderwijs is een rode draad in haar leven. Ze heeft 44 jaar aan onderwijsexpertise in huis: als dochter van een onderwijzer, als leerling, als student, als docent & coach, als projectleider, als werkend lerende en als moeder. Zij heeft veel verschillende kanten van het onderwijs gezien, en een soms wat eigenwijze visie op onderwijs ontwikkeld.
Workshop

Heb jij je weleens afgevraagd waarom jonge mensen met tegenzin leren op school? Bij de Start Academy niet; leren is leuk. Hier ontdekken studenten waar hun hart sneller van gaat kloppen en welke talenten ze in huis hebben. Ze leren door te doen, omdat je pas echt iets kunt begrijpen door het eerst te ervaren. Een flexibel curriculum op maat: dat vraagt verantwoordelijkheid van student én docent. Wil jij jouw onderwijs prikkelend, grensverleggend en verbindend maken? Het begint bij jezelf!

Datum:

Dinsdag 21 januari 2020

 

Locatie:

Jaarbeurs Utrecht
Jaarbeursplein  6 
3521 AL Utrecht

 

Voor wie interessant:

  • Docenten
  • Opleidingsmanagers, coördinatoren & teamleiders
  • Programmamanagers
  • Onderwijsontwikkelaars & onderwijskundigen
  • Iedereen met een hart voor onderwijs

 

Schrijf je snel in en ontvang het vroegboek-boek Catharsia!

Een impressionistisch, openhartig en deels autobiografische weergave van Sjef’s levenswerk: het Agora onderwijs.

Ben je al benieuwd geworden naar het nieuwe boek van Sjef Drummen? Bekijk hier de omslag en lees het voorwoord.

Voorwaarden 

  • Ben er snel bij: geldig voor de eerste 40 deelnemers
  • Vink bij inschrijving aan dat je graag het boek ontvangt
  • Alleen geldig bij een definitieve inschrijving
  • Het boek ontvang je voorafgaand aan het congres per post

Jouw investering voor dit congres bedraagt €599,-. Dit is inclusief koffie, thee, lunches en borrel na het congres. Daarnaast ontvang je toegang tot een waardevolle digitale syllabus die je als naslagwerk kunt gebruiken.

Meld je nu aan!

 

Sponsor:

 

 

 

 

 

Heb je vragen?

Heb je een vraag of wil je een bijdrage leveren aan dit programma, neem contact op met:

Astrid Volkers

Congresadviseur

a.volkers@sbo.nl

📞040 - 297 27 61

Sam van der Schans

Congresmanager

s.van.der.schans@sbo.nl


Student meets Professional

Op het congres gaat de student in gesprek met de onderwijsprofessional. In het onderwijs werken we hard aan innovatie, maar wat merkt de student hier eigenlijk van? Of misschien nog wel belangrijker, wat vindt de student van de innovatieve ideeën? Luister hier naar verschillende gesprekken omtrent het thema gepersonaliseerd onderwijs!

Sjef Drummen

Agora Onderwijs 

Onderwijskunstenaar, directielid en co-founder Niekée en Agora

Beluister de podcast

Sandra Verbruggen

Talent van de docent

Voorzitter van de denktank bij de Bildung Academie en zelfstandig adviseur

Beluister de podcast

Peter Merry

Ubiquity University

Chief Innovation Officer at Ubiquity University


Beluister de podcast

Frits Roelofs

Student as partner (SAP)

Ruim 40 jaar onderwijsprofessional in VO en HO

Beluister de podcast

 


Theodor van der Velde

Ondernemer in startups, hbo-acreditatie panellid, business developer en curriculum designer

Beluister de podcast

Albert Vlaardingerbroek

Learning analytics

Directeur Bestuursdienst en Bestuurssecretaris Noorderpoort


Beluister de podcast

Michiel
Tolman

De Bildung Academie

Directeur en onderwijsontwikkelaar van De Bildung Academie


Beluister de podcast

Frum
van Egmond

De Noordwijkse Methode

Founder van De Noordwijkse Methode, een innovatieve onderwijsfilosofie


Beluister de podcast

 


Ashley Wheaton

The future of technology in learning

Principal and Chief Executive Officer UCEM

Beluister de podcast

Fokke Aukema

Pilot flexibilisering
(HAN)

Sectorhoofd Staf Politie academie

Beluister de podcast

Pieter Spinder

Knowmads alternative business school

Initiator & Storyteller Knowmads

Beluister de podcast

 


Terugblik Gepersonaliseerd Leren 2018

Samen kijken wij terug op een zeer geslaagde en inspirerende dag. Beluister de podcasts of bekijk hieronder de foto's.


Futureproof Education with Peter Merry

Peter Merry on the state of the world and the kind of education needed to respond adequately.
He describes Ubiquity University as an example of an institute forged from the future. At the Dutch congress on personalised education in Utrecht, 23 January 2018.

Masterclass Creatief innoveren van onderwijs

 

Gepersonaliseerd onderwijs wordt nog wel eens bestempeld als een trend. Bij Niekée Agora niet; dit innovatieve onderwijsconcept geeft gepersonaliseerd leren op een duurzame manier vorm. Agora noemt dit autonoom leren. Medeoprichter Sjef Drummen leert je in deze masterclass over de creativiteit en innovatievaardigheden die nodig zijn om te komen tot geslaagde innovaties, die er echt toe doen. Het is een kunst om de bestaande werkelijkheid met nieuwe ogen te bekijken en alle vrijheid te nemen om het in Sjef’s ogen onethische onderwijs opnieuw te ontwerpen. Ga jij de uitdaging aan?  

In zijn nieuwe boek Catharsia geeft Drummen de tien geboden van:                                 

  • Het 21e eeuwse (autonoom) leren
  • Creativiteit
  • Het komen tot geslaagde onderwijsinnovaties.
In deze masterclass licht hij deze inzichten toe. “Iedere traditionele school kan deze stap nemen, zonder alles ondersteboven te moeten gooien”, aldus Drummen

Let op: de masterclass duurt 3 uur en het maximaal aantal deelnemers is 25!

Sjef Drummen – Onderwijskunstenaar & oprichter Agora onderwijs


Meld je nu aan!

Via onderstaande knop kun je veilig, eenvoudig en snel inschrijven voor dit congres. Verzeker jezelf van deelname door op de onderstaande button te klikken.

 

Leg je deelname vast!
Congres Gepersonaliseerd Leren

Download de Brochure

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Ter informatie: Congres Gepersonaliseerd Leren start op 21 januari 2020 in Jaarbeurs, Media Plaza!

Congres Gepersonaliseerd Leren

Heb je een vraag? Neem voor meer informatie contact op met:

  • Astrid Volkers
  • Per telefoon: 040 – 297 27 61
  • Via een e-mail: a.volkers@sbo.nl

Onze privacy-policy

Inlogcode:

Congres | 2020-01-21