Wens je meer informatie over een eventuele nieuwe editie? Laat dan je gegevens achter en wij informeren je dan graag.
In het najaar van 2019 vindt de zesde editie van het congres Veiligheid bij Evenementen plaats in Dordrecht, in 2019 uitgeroepen tot Evenementenstad van het jaar, waar evenementen-organisatoren, overheden (gemeenten, politie, brandweer, GHOR, Veiligheidsregio’s) en wetenschap samenkomen om kennis en ervaringen uit te wisselen over evenementenveiligheid.
Heb je vragen over het Congres Veiligheid bij Evenementen? Of heb je vragen over een van bovenstaande opleidingen?
Neem dan, geheel vrijblijvend, contact op met onze congresadviseur:
Tonnie van Zanten
t.van.zanten@sbo.nl
040 - 2 972 780
Voor een compleet overzicht van het programma raden we je aan de brochure te downloaden
Wouter Kolff, burgemeester, gemeente Dordrecht
Marit Elders, directeur van Event Safety Academy
Maarten Burggraaf, wethouder bij de gemeente Dordrecht
Gerben Baaij, directeur van Dordrecht Marketing
Rob Brons, interim directeur bij de Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid
Daniël Pardijs, projectspecialist Vergunningen & Veiligheid bij MOJO
Bert van Eekelen, projectleider Floriade bij de gemeente Almere
Dirk Malschaert, programmeur van stichting Wantijpop
Interactieve sessies
Op het congres Veiligheid bij Evenementen worden verschillende sessies aangeboden. Je kunt kiezen welk topic of welke spreker jou het meest aanspreekt en deelnemen aan de desbetreffende sessie om kennis en ervaringen uit te wisselen. Er vinden drie sessierondes plaats.
Peter Roumen, directeur van Bureau Horeca Bijzondere Wetten, toonaangevend adviesbureau op het terrein van beleid, vergunningverlening, toezicht en handhaving
Monique Tijssen, directeur van 2-Rescue, een trainingsbureau gespecialiseerd in het opleiden van hulpverleners in een waarheidsgetrouwe crisissimulatie
Gerard van Duykeren, directeur van The Security Company, voorzitter Sectie Evenementen- en Horecabeveiliging van De Nederlandse Veiligheidsbranche, bestuurslid van de Vereniging van Evenementenmakers, docent op de cursus Crowdmanagement in de praktijk, schreef de boeken Crowd management & Risicoanalyse, Crowd management & bezoekersgedrag en Crowd management & evacueren
Petra Postma-Jansen, ervaringsdeskundige, directeur van KTG Solutions
Franc Pommer, advocaat bij Hekkelman Advocaten & Notarissen
Eric Boselie, directeur van Eindhoven 247
Johan Moerman, algemeen directeur bij Rotterdam Festivals
Michel Winkelman, adviseur vrijetijdseconomie bij de gemeente Utrecht
Edo Haan, eigenaar van Safesight
Marc Beemer, coördinerend inspecteur veiligheid, Ministerie van Economische Zaken en Klimaat
Patrick Visser, coördinerend inspecteur veiligheid, Ministerie van Economische Zaken en Klimaat
12 en 13 december 2019
Congres: 12 december 2019
Cinema The Movie Dordrecht
Nieuwstraat 62
3311 XR Dordrecht
En alle andere organisaties die betrokken zijn bij evenementen
Voor een compleet overzicht van het programma raden wij u aan de brochure te downloaden!
|
||
Congres | € 499,- | |
Excursie | € 499,- | |
Congres + Excursie | € 899,- |
De investering voor deelname aan dit congres en/of excursie is inclusief koffie en thee, lunch en borrel.
Ben je opzoek naar meer verdieping? Dan zijn onderstaande opleidingen zeer interessant voor jou en/of collega's!
Opleiding coördinator evenementenveiligheid
Als organisator, vergunningverlener bij de gemeente, evenementencoördinator bij de politie, brandweer of GHOR, bent u verantwoordelijk voor de veiligheid op een evenement in uw regio. Om te zorgen dat tragische incidenten op uw evenement uitblijven zijn veiligheidsmaatregelen nodig. Daarvoor moet u dan wel eerst de risico’s kennen en weten hoe u deze risico’s kunt voorkomen of beperken. Ontwikkel uzelf tot veiligheidsregisseur op uw evenement!
Cursus Crowdmanagement in de praktijk
Een te hoge publieksdichtheid is een veel voorkomende oorzaak van fatale ongelukken bij samenkomsten van personen. De tragische beelden van de verstikkende menigte tijdens de Love Parade in Duisburg staan nog scherp on ons netvlies. Crowd management kan een belangrijke rol spelen bij het reguleren van de vorming en verplaatsing van mensenmassa’s en het voorkomen van fatale ongelukken.
Heeft u vragen over het Congres Veiligheid bij Evenementen? Of heeft u interesse in deelname met meerdere collega's?
Neem dan, geheel vrijblijvend, contact op met onze congresadviseur:
Tonnie van Zanten
t.van.zanten@sbo.nl
040 - 2 972 780
Wij zijn op zoek naar partners die een (inhoudelijke) bijdrage willen leveren aan het congres Veiligheid bij Evenementen, bijvoorbeeld door een interessant project of vernieuwende aanpak te presenteren op deze dag.
Op het congres Veiligheid bij Evenementen bieden wij je een platform om jouw organisatie te tonen. Er zijn verschillende mogelijkheden om uw organisatie te laten zien. Wat kun je als partner verwachten?
Jouw aanwezigheid op het congres Veiligheid bij Evenementen
Wij bieden je een platform op het congres Veiligheid bij Evenementen, waar je in contact komt met deelnemers. Zo kun je een sessie leiden, een pitch verzorgen of aanwezig zijn met jouw eigen stand.
Geïnteresseerd in een samenwerking?
Wil je als partner een bijdrage leveren aan het congres (bijvoorbeeld door een sessie te verzorgen of met een stand aanwezig te zijn op de beursvloer) dan kun je contact opnemen met:
Liz de Bie
email: l.de.bie@sbo.nl
Marit Elders, directeur van Event Safety Academy, dagvoorzitter van het congres Veiligheid bij Evenementen, hoofddocent van de opleiding coördinator evenementenveiligheid en de cursus Crowdmanagement in de praktijk
Rick Naaktgeboren, Opgavemanager Levendige Binnenstad bij Gemeente Dordrecht
Gerben Baaij , directeur van Dordrecht Marketing
Via onderstaande knop kun je veilig, eenvoudig en snel inschrijven voor dit congres. Verzeker jezelf van deelname door op de onderstaande button te klikken.
Leg je deelname vast!
Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Ter informatie: Veiligheid bij Evenementen start op 12 & 13 december 2019 in Cinema The Movies Dordrecht!
Heb je een vraag? Neem voor meer informatie contact op met: