CareTech Congres

Het CareTech Congres is bedoeld voor iedereen die werkzaam is in de ouderen- en gehandicaptenzorg/ ondersteuning.

Houd mij op de hoogte

Technologie voor de ouderen- en gehandicaptensector

Helaas heeft deze productie al plaatsgevonden. Een volgende datum is nog niet bekend. Wanneer je interesse hebt neem dan contact via de chat of via email met de adviseur.

 

Verhoog de regie en kwaliteit op eigen leven met behulp van innovatieve technologie

 

Aftermovie CareTech Congres 2022

 

 

>> Deze aftermovie is mede mogelijk gemaakt door Pluryn. Pluryn is er voor mensen met complexe problematiek. Vaak zijn dat meerdere zorgvragen ineen. Bijvoorbeeld een verstandelijke beperking en gedragsproblemen. Iedereen krijgt passende hulp. Bij wonen, werken, leren en vrije tijd.


Op 17 mei 2022 vond het CareTech Congres plaats. De plek voor uitwisseling van ervaringen met technologie. Dit jaar gericht op zowel de ouderenzorg als de gehandicaptenzorg. Het congres waar zowel ontwikkeling als implementatie van technologie aan bod komt, evenals de ervaringen van professionals en cliënten.

2021, het jaar waarin Covid-19 zorgde voor een stroomversnelling in het implementeren en opschalen van digitale technologie. Soms uit bittere noodzaak, soms als uitgelezen gelegenheid om technologie te omarmen.

Ben je benieuwd wat we hiervan leren? Hoe bouwen we samen verder aan goede kwaliteit van leven en zorg met behulp van digitale oplossingen? 

Bekijk alle foto's

 

Sprekers waren o.a.: 

Wijnand IJsselsteijn,
Scientific Director, TU/e Center for Humans & Technology
 

Arjen Banach, 
Spreker en organisatiefuturoloog, Arjen Banach Company 

Brigitte Boon, 
Bestuurder, Academy Het Dorp

 

Mirella Minkman
Voorzitter Raad van Bestuur, Vilans

 

Thema's:

  • Hoe kunnen we samen bouwen aan goede kwaliteit van leven met behulp van digitale oplossingen?
  • Hoe Robotica en Digitalisering kan bijdragen aan langer thuis wonen?
  • Hoe we hier vanuit ethiek en moreel oogpunt naar kijken?

#techcare

Van de makers van: 

Programma:

 

 

09.45 uur

OPENING DOOR DAGVOORZITTER & ZILVEREN KRUIS ACHMEA
We bespreken het doel en de thema’s van het CareTECH congres.

Suzanne Spliethoff, Dagvoorzitter
Marti Paardekoper, Directeur Langdurige Zorg, Zilveren Kruis

10.15 uur

DUBBELINTERVIEW

Uitdagingen rondom de implementatie van digitale technologie in de ouderen- en gehandicaptenzorg
Brigitte Boon, Bestuurder, Academy Het Dorp
&
Mirella Minkman, Voorzitter Raad van Bestuur, Vilans

10.55 uur

 

SESSIE RONDE 1:

11.45 uur

KEYNOTE

De toekomst van care: Zorgtechnologie en de menselijke maat
Een inkijkje in de ontwikkelingen en de rol van technologie in de langdurige zorg; o.a. AI - datagedreven zorg

Wijnand IJsselsteijn, Scientific Director, TU/e Center for Humans & Technology

12.15 uur

Lunchpauze

Tijdens de lunchpauze is er ruimte om met elkaar in gesprek te gaan onder het genot van een hapje en een drankje

13.15 uur

Vervolg programma

13.20 uur

 

SESSIE RONDE 2:

14.10 uur

 

SESSIE RONDE 3:

15.00 uur

Koffiepauze

15.40 uur

Lancering nieuw magazine door ZonMW

15.30 uur

KEYNOTE

“Anders werken met nieuwe technologie”

  • Arbeidsmarkt, perspectief van de medewerker
  • Zeggenschap / eigen regie, perspectief van de client
  • Branche, perspectief van de organisaties (oproep tot het gesprek, samenwerking, handen ineen slaan)​​​

Saskia Baas, Voorzitter RvB, Philadelphia

16.10 uur

KEYNOTE

Organisatieverandering in de langdurige zorg, hoe gaan we dit nu daadwerkelijk realiseren? 
Een belangrijke rol voor innovatie, technologie en de toepassingen in de praktijk

Arjen Banach 

16.40 uur

Afsluiting en Netwerkborrel 

Tijdens de wrap-up van de dag kijken we terug, maar ook vooruit. 

Wie mag dit congres niet missen?

Het CareTech Congres is bedoeld voor iedereen die werkzaam is in de ouderen- en gehandicaptenzorg/ ondersteuning. Veelal werkzaam als:

  • Innovatiemanager
  • Zorgmedewerker
  • Welzijnswerker
  • Teammanager
  • Bestuurder
  • Beleidsmedewerker
  • Financier

Algemene Informatie

Dit congres zal plaatsvinden bij Achmea Congrescentrum te Zeist.
Voor facilitaire vragen en de routebeschrijving zie onderstaande gegevens.

Datum en locatie: 

17 mei 2022 

Ontvangst: 09.00 uur
Aanvang programma: 09.30 uur
Afsluiting congres: 17.00 uur

 

Achmea Congrescentrum
Handelsweg 2
3707 NH Zeist
tel: +31 30 693 7000

Ik schrijf me (gratis*) in

Van de makers van: 

Opleiding op maat

Zou jij samen met jouw collega's één van onze opleidingen willen volgen, maar dan gericht op de eigen organisatie, situatie en wensen? Dan is Incompany zeker interessant! Samen stellen we een programma op en bepalen we datum/data, dagindeling(en) en locatie.

Waarom Incompany

  • De inhoud van deze opleiding wordt afgestemd op jullie organisatie en leerbehoeften
  • Ga met elkaar in gesprek (ook over lastige situaties)
  • De onderlinge betrokkenheid en motivatie stijgen aantoonbaar
  • Er is individuele benadering en ruimte voor persoonlijke vragen
  • Per opleiding wordt gezocht naar de best passende docent(en)
  • Het hele team is in één keer op hetzelfde kennisniveau
  • Planning van de cursus wanneer het jullie uitkomt
  • Mogelijk: individuele coaching on the job om doelen te complementeren

Vragen of meer informatie?

Lees meer over onze Incompany trainingen of neem vrijblijvend contact op met:

Guusje Verhoeven

Adviseur Incompany trainingen
E-mail: guusje.verhoeven@sbo.nl
Tel: +31 40 29 74 980

Bence Berki

Adviseur Incompany trainingen
E-mail: bence.berki@sbo.nl
Tel: +31 40 29 74 980

Houd mij op de hoogte

Onze privacy-policy

Hoofd partners:

Host partner:

Partners:


Partner worden van CareTech congres?

Maak deel uit van dit unieke event met je organisatie

Wil je zelf ook aanwezig zijn dan kun je contact opnemen om vrijblijvend de mogelijkheden door te spreken. Er zijn diverse en opvallende profileringsmogelijkheden om je organisatie marketing, - communicatie,- en PR technisch te presenteren voorafgaande, en tijdens het CareTech Congres. Je kun hierbij denken aan logovermeldingen, advertenties, aanbieden van het ontbijt, de lunch en borrel en andere eye-openers.

Contact

Om te sparren over je mogelijkheden, of voor meer informatie kun je contact opnemen met:

Igor Dirkx
Business Leader Healthcare
M: 06-29524428

 

Vul hier het wachtwoord in wat je per mail hebt ontvangen.

Entree kosteloos voor:

  1. Bestuurders (RvB)
  2. Directie en management
  3. CIO, CMIO, CTO, CDO, CNIO
  4. Hoofd, stafafdelingsmanager, teamleider, programmamanager of projectleider: ICT, Informatisering & Automatisering, eHealth, mHealth, Innovatie, Digitale zorg, Zorgtechnologie Strategie, EPD, Communicatie, Informatie, Cliëntportaal
  5. Hoofd Verpleegkundigen (CNO)
  6. Huisartsen en medisch specialisten
  7. Projectmanagers/projectleiders met innovatie voor ouderen in portefeuille
  8. Beleidsmedewerkers WMO/Sociaal domein

Werkzaam IN zorginstellingen: Cure, Care en GGZ

of:

Zorgverzekeraar, Farmaceut, Beroepsvereniging en branche-organisatie, Apotheek, Fysiotherapie & Revalidatie, Rijksoverheid, Provincie, Gemeente, Universiteit, Hogeschool, Kennisinstituut.


 

Entree voor:

Bekleed je niet een van bovenstaande functies en werk je niet IN een zorginstelling maar voor de zorg:

  1. Zorgverzekeraar
  2. Farmaceut
  3. Beroepsvereniging en branche-organisatie
  4. Apotheek
  5. Fysiotherapie & Revalidatie
  6. Rijksoverheid, provincie, gemeente
  7. Universiteit, hogeschool, kennisinstituut

 

Behoor je tot deze doelgroep, dan is de entreeprijs: 195,- euro (excl. btw)

 


 

Entree voor:

Bekleed je niet een van de functies genoemd onder 1 en werk je niet IN een zorginstelling maar voor de zorg:

  1. ICT-leveranciers/(toe)leveranciers
  2. Consultants & Adviseurs

 

Behoor je tot deze doelgroep, dan is de entreeprijs: 1.495,- euro (excl. btw)

 


Patiëntenverenigingen

Leden van patiëntenverenigingen kunnen zich als special guest aanmelden. Er is een aantal kaarten voor patiënten beschikbaar. Indien je hiervoor in aanmerking wil komen kun je een e-mail sturen naar Igor Dirkx.

 

Let op! Wij staan voor de kwaliteit van onze bezoekers. Je inschrijving is daarom pas definitief na goedkeuring van de organisatie. Wij controleren of je aan de gestelde criteria voldoet.

Persoonlijk advies nodig?

Wil je meer inhoudelijke informatie? 
Neem vrijblijvend contact op met mij.

040 - 297 27 40 nicole.vonk@sbo.nl

Productaanbod